Facebook už dnes nemá prakticky žádný organický zásah. Organický zásah Instagramu, který Facebook vlastní, také povážlivě klesá. Tedy bez placené propagace se váš obsah k nikomu nedostane a trávíte s ním čas v zásadě zbytečně. Proto je při působení na největších soc. sítích nutné umět pracovat s placenou propagací. Pojďme se naučit, jak vytvářet reklamy, jak je cílit, i jak si připravovat publika. Projdeme si základní orientaci v nástroji Business Manager a povíme si také jaké formáty využívat. Rovněž se budeme věnovat problematice promování příspěvků a načrtneme si, jak přemýšlet o contentu stránky.
Základní informace
Termín:
16. listopadu 2021 od 14:00 do 18:00
Cena:
zdarma
Délka:
4 hodiny
Lektor:
Daniel Kotisa
Adresa:
online - MS Teams
Cíle workshopu
Cílem workshopu je naučit účastníky základy reklamy na Facebooku a Instragramu a pomoci jim zorientovat se v přípravě, plánování a promování obsahu Facebookové stránky.
Nejpozději den před schůzkou vám bude zaslána pozvánka na schůzku v MS Teams. Prosím, prověřte, že přístup funguje. Pokud vám pozvánka nepřijde, ozvěte se na email kariera@vut.cz.
K přihlášení na akci prosím použijte VUT email (VUTID@vutbr.cz), abychom měli jistotu, že Vám bude fungovat připojení přes MS Teams.
Tento webinář je realizován v rámci projektu Moderní a otevřené studium techniky CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002430
Lektor
Daniel Kotisa
působí jako stratég digitálního marketingu na volné noze. Snaží se svým klientům poskytnout ucelený pohled na online marketing a pomáhat jim se samotnou exekutivou. Má za sebou práci pro velké nadnárodní společnosti, přesto (a nebo právě proto) se rád věnuje především menším a středním byznysům. Tři roky školil pro Google jako Google Partners Trainer a podílel se také na vývoji marketingových technologií ve spolupráci se startupem ROI Hunter. Zajímá ho zejména PPC a webová analytika.