22. ŘÍJNA 2019

LinkedIn

Přednáška

Anotace

Asi používáte sociální sítě – ale přemýšlíte nad nimi strategicky, i když jde jen o „soukromou“ prezentaci? Všichni dáme na první dojem – a to platí off-line i on-line. Proto se podíváme na to, jak si budovat osobní značku díky sociálním sítím. LinkedIn je profesní sociální sítí – ale málokdo má skutečně kvalitní profil. Co vše může a má splňovat? Co o vás prozradí Facebook a jak jej můžete využít? A další – Twitter, Instagram? A nebo zkusit cestu blogu? Protože není jediná správná cesta, představíme vám jich hned několik a doprovodíme spoustou příkladů – a na vás pak je, kterou si vyberete.

Základní informace

Termín: 22. října 2019 od 09:00 do 10:30
Cena: Zdarma
Délka: 1,5 hodiny
Lektor: Adam Zbiejczuk
Adresa: KC VUT, Fakulta podnikatelská, Kolejní 2906/4
Místnost: E320

Cíle workshopu

Cílem přednášky je předat studentům praktické informace a zkušenosti, které jim pomohou s vlastní prezentací na sociálních sítích, zejména LinkedInu.

Lektor

Adam Zbiejczuk vystudoval mediální studia na FSS MU a přes 10 let se zabývá on-line komunikací a sociálními sítěmi. Pomáhal mBank při vstupu na český trh, sbíral zkušenosti v agenturách Ataxo a H1.cz, šest let spravoval sociální sítě pro BMW Česká republika. S kolegy z agentury Influencer.cz pomáhá firmám a institucím využívat efektivně sociální sítě a pracovat s influencery (např. CETIN, Albatros Media, ProZeta, Somersby a další). Školí, přednáší, konzultuje a organizuje setkávání profesionálů z branže na pravidelných večerech Babel Talk v Praze a Brně. Na LinkedInu je od roku 2005.

Přihlásit se

Registrací souhlasíte a potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů.