20. ŘÍJNA 2021

Strategický pohled na online marketing

podnikání, Přednáška, technický, Workshop

Anotace

Získejte komplexní pohled na problematiku. Formát bude podobný předchozí, úvodní přednášce, ale tentokrát půjdeme více do šířky i do hloubky.

Kromě přehledu všech možných aktivit pro přivádění návštěvnosti se budeme bavit o konkrétnějších principech cílení, o tom jak jednotlivé aktivity zasadit do kontextu a v které fázi projektu se jim věnovat. Budeme se také zajímat o to, jaké jsou možnosti vyhodnocování dopadu našich aktivit.

Podle množství účastníků se také budeme věnovat praktickým úkolům.

Základní informace

Termín: 20. října 2021 od 13:00 do 17:00
Cena: zdarma
Délka: 4 hodiny
Lektor: Daniel Kotisa
Adresa: Fakulta podnikatelská, Kolejní 2906/4, 612 00 Brno-Královo Pole
Místnost: P381

Cíle workshopu

Cílem přednášky je jednak poskytnout účastníkům hlubší pohled o tom jak přivádět návštěvnost a jak ji změřit, jednak naučit chápat tyto aktivity v kontextu dlouhodobé strategie. Účastník by měl být následně schopen připravit základní dlouhodobou strategii pro online projekt.

Pár dní před schůzkou vám bude zaslána pozvánka na schůzku. Pokud vám pozvánka nepřijde, ozvěte se na email kariera@vut.cz.

K přihlášení na akci prosím použijte VUT email (VUTID@vutbr.cz).

Tento akce je realizována v rámci projektu Moderní a otevřené studium techniky CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002430

Lektor

Daniel Kotisa

působí jako stratég digitálního marketingu na volné noze. Snaží se svým klientům poskytnout ucelený pohled na online marketing a pomáhat jim se samotnou exekutivou.
Má za sebou práci pro velké nadnárodní společnosti, přesto (a nebo právě proto) se rád věnuje především menším a středním byznysům.
Tři roky školil pro Google jako Google Partners Trainer a podílel se také na vývoji marketingových technologií ve spolupráci se startupem ROI Hunter. Zajímá ho zejména PPC a webová analytika.

LinkedIn

Přihlásit se

Registrací souhlasíte a potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů.