30. ŘÍJNA 2018

Strategický pohled na online marketing

Workshop

Anotace

Představa řady podnikatelů je, že připraví eshop, spustí PPC reklamu a business zvesela pofrčí. Tato představa je ale zpravidla naivní – řízení marketingové strategie v online prostředí je stále komplexnější problematika. Cílem kurzu je vytvořit alespoň základní povědomí o potřebných aktivitách v online prostředí a o jejich vzájemné návaznosti.

Na kurzu se tedy nebudeme učit klikat kampaně v rozhraní, jako spíš přemýšlet o tom, kdy a do čeho investovat čas a peníze. Předchozí zkušenost s onlinem není nutná, ale rozhodně pomůže.

 

Kapacita je 20 osob.

Základní informace

Termín: 30. října 2018 od 13:00 do 17:00
Cena: Zdarma
Délka: 4 hodin
Lektor: Daniel Kotisa

Lektor

Daniel Kotisa
https://www.linkedin.com/in/kotisa/

Daniel Kotisa působí jako Digital Marketing Strategist. Jeho cílem je poskytnout svým klientům ucelenější pohled na online marketing a posouvat tak jejich business dopředu. Zároveň spolupracuje se společností ROI Hunter na vývoji nových marketingových technologií a pro Google školí specialisty z řad agentur. 

Má za sebou kampaně jak pro nejdrobnější inzerenty, tak mezinárodní kampaně s milionovými rozpočty. Zajímá ho zejména PPC a webová analytika.

Náplň workshopu

  • Přivádění a udržení návštěvnosti
  • Měření a vyhodnocování
  • Optimalizace webu
  • STDC a dlouhodobá strategie
  • Praktická úloha

Přihlásit se

Registrací souhlasíte a potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů.