Představa řady podnikatelů je, že připraví eshop, spustí PPC reklamu a business zvesela pofrčí. Tato představa je ale zpravidla naivní – řízení marketingové strategie v online prostředí je stále komplexnější problematika. Cílem kurzu je vytvořit alespoň základní povědomí o potřebných aktivitách v online prostředí a o jejich vzájemné návaznosti.
Na kurzu se tedy nebudeme učit klikat kampaně v rozhraní, jako spíš přemýšlet o tom, kdy a do čeho investovat čas a peníze. Předchozí zkušenost s onlinem není nutná, ale rozhodně pomůže.
Daniel Kotisa působí jako Digital Marketing Strategist. Jeho cílem je poskytnout svým klientům ucelenější pohled na online marketing a posouvat tak jejich business dopředu. Zároveň spolupracuje se společností ROI Hunter na vývoji nových marketingových technologií a pro Google školí specialisty z řad agentur.
Má za sebou kampaně jak pro nejdrobnější inzerenty, tak mezinárodní kampaně s milionovými rozpočty. Zajímá ho zejména PPC a webová analytika.