28. DUBNA 2021

Úspěšný brand, úspěšný byznys?

rozhovor s brand manažerkou týmu KOFOLA

Anotace

Webinář, který bude veden formou rozhovoru s brand manažerkou týmu KOFOLA, vám odhalí odpovědi na otázky

… obecného rázu:

  • Co stojí za zrodem známé značky?
  • Co stojí za úspěchem správné propagace značky?
  • Jak úspěšná značka reaguje (by měla reagovat) na vývoj doby a potřeby cílové skupiny?
  • Záleží při budování značky na „týmovém duchu“, anebo je tahounem úspěchu spíše správná propagace/reklama a zainteresovaní jednotlivci?
  • Kde a jak se protíná péče o značku a byznysové výsledky?
  • Proč je marketing o 4P/5P a ne jen o komunikaci?

… a také na otázky zaměřené přímo na společnost KOFOLA:

  • Zasáhly Vaši společnost v historii či v současnosti společenské krize (pandemie)? Jak se s nimi vyrovnala?
  • Jaké komunikační kanály Vaše značka využívá? Proč zrovna ty?
  • Jak to vypadá v praxi: jak dlouho zabere Vaší společnosti vytvoření chytlavé reklamy? Kdo z týmu přichází s nápady?
  • Proč je důležité hlavou létat v oblacích a přitom stát pevně na zemi? Jak to skloubit?

Pokud máte na brand manažerku úspěšné značky českého a slovenského trhu další otázky, ptejte se prostřednictvím aplikace Slido do 20. dubna ZDE. Na později položené otázky nemusí být brán zřetel.

Webinář je určen výhradně studentům VUT.
K přihlášení na akci použijte formulář níže. Do formuláře, prosím, vyplňte svůj VUT email (VUTID@vutbr.cz), abychom měli jistotu, že vám připojení přes MS Teams bude fungovat.

Nejpozději den před webinářem vám bude zaslána pozvánka na schůzku v MS Teams. Prosím, ověřte si, že vám přístup funguje. Pokud vám pozvánka nepřijde, ozvěte se na email kariera@vut.cz.

Základní informace

Termín: 28. dubna 2021 od 15:00 do 17:30
Cena: zdarma
Délka: 1,5 hodiny
Lektor: Monika Hrstková
Adresa: online - MS Teams

Lektor

Monika Hrstková vystudovala Projektové řízení inovací na ČVUT v Praze, kde se už v akademických pracích soustředila nejprve na Guerilla marketing a posléze na B2B marketing na sociálních sítích. Svou pracovní marketingovou kariéru zahájila během VŠ studia v PR a social sekci agentury Ogilvy. Kromě klientů Astrid nebo IKEA se věnovala také projektům pro výrobce ikonických stavebnic, společnosti LEGO. Hravost využila i při přechodu na klientskou stranu, kde se nejprve starala o značku dětských nápojů Jupík a její projekty jako redesign, licenční spolupráci či podporu v místě prodeje. Od roku 2019 se podílí na budování pro Čechy i Slováky srdcové značky Kofola, díky čemuž se věnuje řízení ATL i BTL projektů napříč Československem.

Přihlásit se

Registrací souhlasíte a potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů.