13. ŘÍJNA 2021

Úvod do online marketingu

Přednáška

Anotace

Jak se můžete dostat do výsledků vyhledávání na Googlu? Kolik stojí reklama na YouTube? V kolik hodin je nejlepší postovat na Facebooku?

Online marketing je jedním z nejdynamičtějších odvětví vůbec. Doba, kdy jeden člověk mohl vytvořit web, zoptimalizovat jej pro vyhledávače a k tomu nastavit proklikovou reklamu, je dávno pryč. Obor je nyní značně komplexní, nabízí širokou škálu marketingových kanálů a nástrojů, a samozřejmě také spoustu příležitostí, kde nesmyslně propálit peníze. Pojďme se v něm zorientovat a alespoň stručně si zodpovědět některé otázky, které můžou vyvstat budoucím marketérům, podnikatelům, nebo komukoliv, kdo chce pochopit, jak funguje ekosystém digitální reklamy.

Na tento základní přehled následně navážeme v přednášce Strategický pohled na online marketing, kde si znalost prohloubíme a zasadíme do kontextu.

Základní informace

Termín: 13. října 2021 od 14:00 do 15:30
Cena: zdarma
Délka: 1,5 hodiny
Lektor: Daniel Kotisa
Adresa: Fakulta podnikatelská, Kolejní 2906/4, 612 00 Brno-Královo Pole
Místnost: E320

Cíle workshopu

Cílem přednášky je poskytnout účastníkům základní přehled o hlavních oblastech online marketingu. Přednáška zároveň bude sloužit jako rozcestník pro navazující přednášky a workshopy. Účastníky tak nasměřuje a pomůže jim se rozhodnout, kde začít – ať už při výběru workshopu, nebo při výběru nástrojů pro byznys.

 

Pár dní před schůzkou vám bude zaslána pozvánka na schůzku. Pokud vám pozvánka nepřijde, ozvěte se na email kariera@vut.cz.

K přihlášení na akci prosím použijte VUT email (VUTID@vutbr.cz).

Tento akce je realizována v rámci projektu Moderní a otevřené studium techniky CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002430

Lektor

Daniel Kotisa

působí jako stratég digitálního marketingu na volné noze. Snaží se svým klientům poskytnout ucelený pohled na online marketing a pomáhat jim se samotnou exekutivou.
Má za sebou práci pro velké nadnárodní společnosti, přesto (a nebo právě proto) se rád věnuje především menším a středním byznysům.
Tři roky školil pro Google jako Google Partners Trainer a podílel se také na vývoji marketingových technologií ve spolupráci se startupem ROI Hunter. Zajímá ho zejména PPC a webová analytika.

LinkedIn

Přihlásit se

Akce je již plně obsazena. Zapište se na seznam náhradníků a my se vám v případě uvolnění kapacity ozveme. V případě individuálních konzultace, tuningu CV a dalších pravidlených akcí se můžete kouknout rovněž po jiném, volném, termínu.