Anotace
Jak se můžete dostat do výsledků vyhledávání na Googlu? Kolik stojí reklama na YouTube? V kolik hodin je nejlepší postovat na Facebooku?
Online marketing je jedním z nejdynamičtějších odvětví vůbec. Doba, kdy jeden člověk mohl vytvořit web, zoptimalizovat jej pro vyhledávače a k tomu nastavit proklikovou reklamu, je dávno pryč. Obor je nyní značně komplexní, nabízí širokou škálu marketingových kanálů a nástrojů, a samozřejmě také spoustu příležitostí, kde nesmyslně propálit peníze. Pojďme se v něm zorientovat a alespoň stručně si zodpovědět některé otázky, které můžou vyvstat budoucím marketérům, podnikatelům, nebo komukoliv, kdo chce pochopit, jak funguje ekosystém digitální reklamy.
Na tento základní přehled následně navážeme v přednášce Strategický pohled na online marketing, kde si znalost prohloubíme a zasadíme do kontextu.