Google Ads a strategický pohled na online marketing

6.2.2019

Zajímá vás, jak se dostane reklama do vašeho vyhledávání v Google a chtěli byste to umět taky? Chtěli byste vědět, jak na to, aby byl váš online business úspěšný? Tak právě na tyto otázky odpověděl studentům VUT workshop “Úvod do Google Ads”, na kterém se pod vedením certifikovaného Google trenéra právě základům Google Ads věnovali.

Google Ads je reklamní platforma, přes kterou se můžete okamžitě dostat do výsledků vyhledávání na Google, využívat bannerovou reklamu, ale také inzerovat na YouTube. Workshop uvedl studenty techniky do ovládání platformy a naučili se spustit kampaň ve vyhledávání.

A co dál? Vypadá to snadně. Založíte si e-shop, spustíte PPC reklamu a už jen čekáte na první zákazníky. Bohužel, takto online podnikání nefunguje. Za úspěchem stojí detailní marketingová strategie. To už teď ví i účastníci workshopu “Strategický pohled na online marketing”, kteří se naučili, jak o online prostředí přemýšlet a jaké aspekty musí vzít v potaz při tvorbě marketingové strategie. Na kurzu tedy nešlo o “klikání” kampaní v rozhraní, ale spíš o přemýšlení o tom, kdy a do čeho investovat čas a peníze.

Oběma workshopy studenty provedl zkušený lektor, oficiální Google trenér Daniel Kotisa, se kterým jste se mohli setkat už předchozí semestr na workshopu na téma Google Analytics. Dan působí jako Digital Marketing Strategist. Jeho cílem je poskytnout svým klientům ucelenější pohled na online marketing a posouvat tak jejich business dopředu. Zároveň spolupracuje se společností ROI Hunter na vývoji nových marketingových technologií a pro Google školí specialisty z řad agentur. Má za sebou kampaně jak pro nejdrobnější inzerenty, tak mezinárodní kampaně s milionovými rozpočty. Zajímá ho zejména PPC a webová analytika. 

Zpět na přehled všech článků