Jak se stát profíkem na sociální sítě a využívat je pro svůj business

29.1.2019

Jak si vybudovat osobní značku prostřednictvím profesní sítě LinkedIn už naši studenti vědí, a to díky přednášce soustředící se právě na téma budování osobní značky na LinkedInu. Aby ale nezůstalo jen u přednášky, studenti měli možnost zúčastnit se také dvou navazujících workshopů, kde si získané informace a tipy z interaktivní přednášky vyzkoušeli v praxi. Více info najdete v článku LinkedIn a jeho používání pro budování osobní značky.

LinkedIn ale není jediná síť, kterou mohou studenti pro svůj rozvoj využívat. A nejen osobní rozvoj! Věděli jste, že Facebook či Instagram jde využívat také pro businessové účely? Právě na tuto problematiku se zaměřovaly workshopy “Výkonnostní marketing na Facebooku” a “Proč je Instagram dobrý pro business”.

Facebook není pouze sociální síť, ale i vhodný kanál pro podnikání, který využívají společnosti v různých odvětvích od e-shopů, přes gambling až po seznamky. Nicméně je důležité vykročit správně. V rámci workshopu “Výkonnostní marketing na Facebooku” se studenti VUT dozvěděli, jak dělat FB výkonnostní marketing profesionálně a že nespočívá pouze v boostování příspěvků na stránce.

Instagramu se předpovídá, že do budoucna bude sociální platformou číslo 1 a počet denně aktivních uživatelů neustále roste. I přesto je zde stále velký potenciál pro společnosti, jak pro budování brandu, tak pro získávání zákazníků. Ve workshopu “Proč je Instagram dobrý pro business” provedla lektorka studenty od úplného začátku založením firemního účtu, přes organické aktivity až k tomu, jak je možné Instagram podporovat i placeně. Workshop doplňovala také týmová soutěž. Pro výherce soutěže bylo připravené i drobné překvapení.

Oba tyto workshopy vedla naše absolventka, Ing. Michaela Luňáčková, která se momentálně specializuje na výkonnostní Facebook marketing a Instagram for Business. Své zkušenosti získává a rozvíjí ve společnosti Business Factory, která je oficiálním Facebook Marketing Partnerem. Kromě toho píše odborné články založené na jejích zkušenostech pro Newsfeed.cz. Firemní Instagram (businessfactory), který spravuje, loni získal tři ocenění Instagram Awards 2018. 

 

Zpět na aktuality